Homepage

 

4

 

 

639107

 

81213

HEMA

Minimijter

HEMA vroeg onze hulp om klanten naar de winkel te trekken tijdens de Sinterklaas periode. De campagne die wij bedachten draaide volledig om de mijter van Sinterklaas, of eigenlijk een miniatuur versie hiervan: de “Mini-mijter”. Miljoenen mensen ontvingen de speciale folder met daarin een kleine papieren mijter die 15% korting gaf op elk product in de winkel: “Mini prijzen tijdens de Mini-mijter dagen”. Wanneer klanten een product kochten, werden ze beloond met de echte Mini-mijter, die ze konden dragen tijdens Sinterklaas festiviteiten. Om Nederland kennis te laten maken met de Mini-mijter deelden we de Mini-mijter uit bij verschillende Sinterklaas vieringen door heel Nederland. Bij de televisie uitzending van de intocht van Sinterklaas waren dan ook veel kinderen en volwassenen te zien die de mijter droegen. Behalve de brochure, de give-away en p.o.s. materiaal, maakten we ook televisie commercials en lanceerden we interactieve banners. 

 
technische uitvoering: GreenLight Solutions